Wednesday 30 November 2011

Feewwwwwit!

Hai Assalamualaikum!

Okay, petang petang ni aku nak menulis pasal cincee eh cinta. hehe
sekarang ni kan, baik lelaki or perempuan ramai pilih pasangan yg ada rupa kan?
not all but most of us mcm tu kan? admit lah kay :) tp aku ni mcm kesah tapi takde la kesah sangat pasal paras dan rupa nih. aku suka tengok lelaki yg sedap je mata memandang. yg penting berambut HITAM dan PENDEK dan KEMAS. tidak memakai sebarang aksesori WANITA. tidak ada satu pon penambahan warna pada dirinya. tidak terlalu selekeh dan tidak pula terlalu berfesyen. kata orang biar berpada pada :)) sebab kalau selekeh tak nampak la kejantanannya, betul tak? tapi kalau terlalu berfesyen pon tak boleh jugak. nanti aku pulak malu sebab aku ni bukan jenis yg reti dan suka berfesyen :/ hehe. aku bedal je apa yg ada. paling bergaya aku pakai jeans, long sleeve T-shirt and pakai selendang. itu JE! hahaha. hebak? mesti laaaaa. aku mmg takde high heels. aku cuma ada sandals je. aku tak reti nak pakai high heels. idk why. hehe. so, aku harap sangat aku dapat jumpa lelaki yg boleh terima cara aku seadanya :)) dan aku akan terima dia seadanya.


hihi :D

No comments:

Post a Comment