Friday 30 December 2011

Happy New Year!! #eh, belum ke?

Assalamualaikum..

Tajuk entri macam sengal ubi keledek je kan? Haha. Hari ni dah 30/12/2011. Lagi sehari kita akan melangkah ke tahun baru iaitu tahun 2012. Hmm, what will happen next year?? Actually, aku tengah tunggu surat atau panggilan tentang kemasukan ke sekolah berasrama penuh ni. Jenuh siot tunggu.

Sekarang ni tengah berTweet dengan Mimi. Dia kata dia check dia punya, dapat dekat SMT Tunku Jaafar. Argh, pressure!! Aku pon nak check jugak weh :'( Nanti kalau dah dpt check aku try printscreen k. Tu pon kalau cukup 'bahan-bahannya' lah. hehe.

Aku berharap sangat dapat ke sekolah sains yg aku mintak tu. Sebab aku ada Google sebelum ni, sekolah yg aku mintak tu merupakan sekolah yang ke 10 terbaik di Malaysia :'( Aku nak pergi sana weh!! Ok, aku check sekolah teknik tadi, tak dapek. hehe. Tapi ayah aku pon mcm berat je nak lepas aku g sek teknik. haha. Ok la. Kalau ada apa-apa berita pasal sek sains tu, aku inform kat sini k ;)

No comments:

Post a Comment