Friday 2 December 2011

Kau satu dalam berjuta :)

Hai Assalamualaikum!

Haaa! aku tengah dalam mood jelly sebenarnya. bukan jelly kelapa tu lah! jelly tu singkatan dari perkataan jealous. tu bahasa wempitz lah. hahaha. okay sambung ------ nak tahu tak? tadikan aku baca satu blog nih. blog nih cerita pasal artis artis lah gitu kan. pastu, aku terjumpa satu artikel mengenai wedding Zahiril Adzim dengan Shera Aiyob nih. pastu korang tahu apa? taktau lettew. okay, Zahiril ni buat puisi untuk wife dia dan dia bacakan dekat depan orang ramai masa dorang sanding hari tu tanpa diketahui isteri ~ pergh, wife dia menangis :'( kalau aku mahu satu baldi air mata terharu. haha. tak kenal Zahiril Adzim? okay, aku bagi korang gambar dia dengan wife dia okay :))


ni time dorang tunang dulu :))


ni pre-wedding dorang :))


ni time dorang sanding :))

*Okay, gambar yang sweet sweet sangat ni aku ambil dari Hincik Google :)

No comments:

Post a Comment