Monday 26 December 2011

Me Sad Again and Again..

Assalamualaikum..

Hmm, hey guys. Guess where I am now? Me at Kuala Terengganu ~.~ Hohh, so bored here. Terpaksa tinggalkan kawan-kawann kat Puchong :'( Hmm, sedih gila kot. Malam sebelum aku bertolak balik tu aku nangis je. Hazrul (kawan aku) text aku, post dekat 'Wall' fesbuk aku suruh aku jaga diri, kawan dgn orang yg elok. Terharu doh org take care pasal kita.

Pastu, malam tu jugak aku mintak maaf kat someone tu. Taktau nak ckp macam mana, tapi aku ni ego sikit. Dah banyak kali dia mintak maaf, aku je hati batu taknak maafkan dia. Haha. Tapi malam tu aku mintak maaf gak. Aku rendahkan ego aku. Haha. Maybe sebab aku tahu aku takkan jumpa dia lagi.

Lepas dah sedih-sedih semua, esoknya aku naik bas balik Terengganu. Dalam bas tu duk text dengan Hazrul dan Najaa. Bila dah sampai aku bgtau kawan-kawan aku :') Then lepas rehat-rehat, aku TERonline fesbuk. Someone tu reply msg yang aku hantar kat Inbox. Haha.

Dah siap baca apa yg dia tulis, aku pon scroll ke bawah 'Home' aku. Boleh pulak cousin someone tu post balik status yg someone tu buat untuk aku kot?? Hmm, agak terharu la. Haha. Tetiba terimbau kenangan senget masa kawan dengan dia dulu. Huhu. Sekarang ni mcm susah je aku nak share dengan korang apa yg ada dekat fesbuk aku. Sebab pc kat sini pc zaman 70-an tu. Huhu. Monitor besaaaaaaaaau punya!!

Ayah aku kata nak bawak datang sini 'pc moden' yang ada dekat Puchong since no one use it. Kalau bawak dtg sini boleh jugak aku pakai. Haha. Eh, lupa nak bagitau. Anak jiran sebelah ni handsome doh! Form 5. Putih melepak, eh okay la. Dah sampai tahap gedik yang maksima. Hehe. okbai, Assalamualaikum :))

No comments:

Post a Comment