Tuesday 3 January 2012

Sekolah ~.~

Assalamualaikum..

Hari ni 3/1/2012 hari Selasa, aku dah start sekolah. Memandangkan aku di area Pantai Timur so aku start awal sehari ler dari biasa kan. Hm, nervous gila sebab aku pelajar baru kat sekolah tu. Keluar rumah dalam pukul 7.15 pagi. Aku jalan kaki je ikut adik aku. Haha.

Agak-agak dalam 8 minit jalan kaki, aku sampai ler sekolah. Sesampai je terus ke dewan utama sebab ada perhimpunan kan. Berdiri uolls, dalam 30 minit gak ah berdiri. Dah habis perhimpunan, budak-budak Form 1 dengan Form 4 stay sebab ada Orientasi. Hoh! Budak Form 1 pergi Surau, Form 4 stay dewan.

Dah siap amik kerusi bagai, Cikgu pon mula ler bermotivasi, berceramah, bernasihat ~ Korang bayangkan dari pukul 8 lebih sampai pukul 2 petang tadi asik bercakap je. Haha. Mata aku time tu asik nak terkatup je, memang kalau dapat landing time tu, sampai pagi esok baru bangun kot. Haha. Tapi tahan je. Budak baru katakan.

Haa! Lagi satu, kantin dia bukan macam kantiin sekolah lama aku T.T Kat kantin cuma jual makanan berat je. Jajan ke air tin ke jual kat Koperasi Sekolah. Tadi aku ikut orang je pergi Koperasi. Tak sempat nak ronda sekolah lagi, haha. Okay lah, esok kalau boleh on9 lagi aku update eh aku kat kelas mana. Okbai ♥

No comments:

Post a Comment