Thursday 23 February 2012

Katak oh Katak ~

Assalamualaikum..

Guys, pagi ni aku nak cerita satu pengalaman 'ngeri' aku berdepan dengan katak. Ye aku tak p sekolah hari ni. Memandangkan hari ni sekolah aku buat Sambutan Maulid Nabi, aku yang baru 2 bulan sampai di Terengganu amatlah kesuntukan baju. Sebab baju-baju aku still ada kat Puchong. So, disebabkan baju kurung aku takde dan sandals jugak aku tinggalkan di Puchong so aku decide tak pergi sekolah hari ni.

Ok sambung..

Kejadian yang baru berlaku beberapa minit lepas..Urgh..Kenapa skema nih?! -______________- Senang cerita macam ni..Tadi adik aku mandi, then aku dah tak boleh tahan nak membuang, aku paksalah adik aku keluar. Lepas dia keluar tu, aku pon terus ceroboh masuk tanpa menoleh kiri dan kanan lagi. Then tetiba aku teringat berus gigi adik aku masih di dalam bakul di sudut kanan bilik air tu.

Aku pon tanpa membuang masa, toleh ke kanan sebab nak amik berus gigi adik aku..Tetiba 'SAPPPP' melekat something yang lembik ala-ala jelly kelapa kat dahi aku. Aku ingatkan kertas ke apa. Aku pon tundukkan kepala dan cer teka apa yang jatuh? KATAK!! ohhho KATAK KATAK!! *k over, lempang sikit

Weh, aku memang terkejut gila ah. Rasa macam nak nangis doh! Tapi benda tu mcm cepat sgt berlaku. Aku pon tak sempat nak terkejut sambil buat gaya gedik sangat. Haha. Lebih kurang macam ni la katak tu melekat elok kat muka aku :-

 ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR
ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR
 ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR
ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR
ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR
 ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR


Err, sorry. cik Google yang comel lupa pulak nak sediakan gambar. Haha. Korang bayangkan pakai otak je la ek.

-----------------------------SEKIAN---------------------------

No comments:

Post a Comment