Friday 3 February 2012

Nak letak tajuk apa eh? :P

Assalamualaikum..

Hari ni taktau nak letak tajuk apa lagi sekali. Maap ye. Tahun 2012 ni aku blur sikit. Takde idea. Sebelum tu Salam Jumaat dan Salam Maulidur Rasul *in advance* buat semua pembaca *tah ada ke tak* dan seluruh umat Islam di seluruh Malaysia. Tu pon kalau paham la apa aku merapu ni. Kwang kwang.

Nak citer apa ye hari ni? Macam takde citer menarik je hari ni. Haha. Oh haa! K aku nak pesan ni. Tadi masa aku jalan-jalan cari pasal dekat fesbuk, aku ada la terbaca satu status lelaki dimana ketika itu dalam pukul 1 lebih. Orang lain masih di masjid menunaikan solat Jumaat. Tapi dia baru bangun tidur katanya. Haih. Takkan pukul 1 baru bangun kot? Gila -,-

Yang takleh blahnya dia mengaku pulak dia tak p Solat Jumaat -,- Tapi ok gak mengaku, daripada menipu. Tapi rasanya lebih elok kalau dia tak online fesbuk waktu tu, sebabnya kaum hawa yg tengah online time tu mesti pikir dia tak malu -.- termasuk aku. Haha. Ye la, dah la dia tak p Solat Jumaat, pastu g update pulak dekat FB. Tak malu ke? Hish

Aku pernah terbaca, 3 kali berturut-turut tak pegi Solat Jumaat dikira keluar daripada Islam. Hmm, cer kira berapa kali dah korang tak p? Aku taktau nak kata apa. Budak-budak sekarang ni makin lama makin takde sifat malu. Hmm. Aku nak tegur tapi aku takut orang kata macam-macam pasal aku. Aku hanya mampu baca dan sesekali sindir thru status aku. Nak terasa ke tak tu pandai-pandai kau la :)

Aku nak share MTV Patah Seribu by Shila Amzah dengan korang. Sukati korang ler dah tengok ke tak. Tapi aku nak share jugak. Har har ;)


K, layanzzzz :)

No comments:

Post a Comment