Friday 2 March 2012

Aku kembali lagi!!

Assalamualaikum..

Hai, I'm back guys!! Haha. Busy doh sejak masuk menengah atas ni *cough* Kerja sekolah terlalu byk sampai kadang-kadang aku tak sempat nak siapkan walaupun memang hari-hari ada je kerja sekolah yang tak siap dan ada yang sampai lupa nak buat *nampak permainan aku? nampak?! nampak?!*

Haha, tapi serius ah, memang busy gila. Aku dah takde life. Ni baru naik menengah atas, belum lagi amik Medic dekat U nanti *cough again* Doakan yer :) Haha. Cikgu Math aku asik menghasut je. Kata budak-budak Medic study macam org gila lah apa lah. Ni cita-cita aku dan insyaAllah aku akan pastikan aku capai benda ni!! *nampak aku bersemangat sambil angkat-angkat tangan ni*

Aku jenjalan kat fesbuk, ramai gila yang masuk hospital. Kenapa ek? Sekarang ni musim denggi eh? Takpe lah, aku doakan korang sihat-sihat eh :) Sesungguhnya sakit itu mendekatkan kita dengan yang Maha Pencipta. Okay, Maghrib dah ni. Biarlah aku mengundur diri dulu *dah kenapa skema sangat nih?!* Kboboi ♥

No comments:

Post a Comment