Thursday 25 August 2011

Naik Hantu :O

Haih, korang jgn pikir benda mengarut lah! hishh, bulan mulia ni setan dah kena ikat.
hehe. act, aku naik hantu ngan cerita korea nih! sejak bila ? dah lama laaa.
tapi aku layan drama or movie je. maaf, K-POP mintak jauh ye ;) ni antara cerita yang aku layan. sorry, aku hanya kenal Lee Min Ho ngan Park Min Young je. yang lain aku tak kenal! hehe. layan je la. kbai ;)


                                                                                                       ↓

Lie To Me - Gong A Jeong& Hyun Ki Joon
(nama watak)
*laki yang kat atas tu suka panggil A Jeong aaaaaaaa, i loike :P



City Hunter - Kim Na Na&Lee Yoon Sung
(nama watak)



yang ni paling aku suka ♥
You Don't Know Women - Lee Min Jeong&Park Mu-Hyeok
(nama watak)

TADAAAA! KBAI ;)

No comments:

Post a Comment