Thursday 25 August 2011

You Must Read this Entry No Matter What!

Hey awak awak semua ♥ kita disini ingin mengucapkan HAPPY EID MUBARAK atau ditranslatekan jadi lah SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. aku takut tak berkesempatan esok sebab aku gerak balik kampung dalam pukul 1 lebih. balik sekolah je dah 12 30. nak mandi la apa la. takut tak sempat online. hehe. dihari yang mulia ini, aku ingin memohon maap kat korang. yela, mana tau pernah TERKUTUK, TERMENYAMPAH, TERBENCI dan segala macam TER lagi lah kan ;) aku hanya manusia biasa. banyak buat kesalahan. aku mintak maap dari hujung rambut yang aku belum trim ni sampai la kaki aku yang penuh dengan kesan kesan chickenpox zaman sekolah rendah dulu dari zahir sampai la batin :) mungkin aku pernah MEMBENCI atau MENYAMPAH ngan kau, tapi sungguh! tiada niatku ~ lumrah kan, manusia yang punya hati dan perasaan. so, SORRY FROM ME guys ;) HAPPY EID MUBARAK, MAY ALLAH BLESS ALL WE DO


Your sincerely,
      fyqa♥

No comments:

Post a Comment