Sunday 18 December 2011

Sudah kurasa :)

Hai! Assalamualaikum..

Kalau tadi aku tampil dengan header yang sangat skema, sekarang aku rasa lebih yakin untuk menaip :)
Aku tanya pendapat kawan aku, Diyana. Dia kata header tadi tu tak lawa. Aku pon rasa macam tu ekceli. So, aku decide buat header lain. Sejak dah reti ni kan. hehe.

Okay, how bout the new header guys? is it okay? Kalau nak tengok header lain pulak, korang tunggu sampai aku ada idea eh. Sekarang aku masih kebuntuan penangan result PMR yang akan keluar tak berapa lama je lagi. Hope korang boleh doakan agar aku dapat the best result ever la eh?

Sekarang aku dah reti nak buat perenggan bila menaip. Kalau dulu malas gilaks, tapi sekarang dah boleh, kan kan? hehe. Kalau result aku okay, insyaAllah aku upload gambar result aku kat sini, kalau takde gambar tu kau paham paham je lah eh :) hehe. okay la, dah pukul 11 malam. nak tidoq awal since cerita cina aku takde malam ni. Malam esok baru ada. K. Babai ♥

**aku tengah layan cerita ni la, tengah-tengah malam baru layan. hehe. dekat Astro AEC 301**

No comments:

Post a Comment