Monday 19 December 2011

Manusia akhir zaman..

Assalamualaikum.

Hari ni aku nak serius. Aku taktau apa masalah manusia durjana ni. Nak dijadikan cerita tadi aku baca la blog gosip-gosip artis. Ada lah satu entry ni pasal Abby Abadi pakai tudung pergi kuliah Ustaz Azhar Idrus. Aku pon scroll ke bawah dan TERbaca komen sorang manusia bangsat ni, dah lah guna nickname 'Lucifer' pastu boleh pulak dia hina anak bini Ustaz Azhar yang memakai purdah ketika mengambil gambar.

Kalau korang baca komen dia memang rasa menyirap lah. Aku dah printscreen kan komen dia. Tapi sebelum tu aku letak dulu gambar Abby Abadi dengan anak bini Ustaz Azhar eh :) korang nilai sendiri ler k.


Berikut adalah komen-komen lahanat seorang manusia :-

 #ni komen pertama manusia itu. sangat kurang ajar kan?

#ni komen kedua manusia lahanat itu selepas dihentam.

Aku seriously terkezut gila dengan komen manusia bodoh tahap cipan ni. Aku dah speechless. Sebelum aku TERmencarut dgn lebih banyak, baik aku undur diri dulu. Korang boleh nilaikan sendiri takat mana tahap keimanan manusia bodoh ni. Okay.

No comments:

Post a Comment