Wednesday 25 January 2012

Ahh Bosan!

Assalamualaikum..

Sheari-hari aku asyik je merungut. Hmm. Dapat homework lebih dari biasa pon merungut. Makan lambat pon merungut ( tapi lebih kpd diri sendiri) Buat itu, buat ini pon merungut. Sampai bila ek manusia nak berhenti merungut?

Aku tanya dan aku sendiri tak tahu mcm mana nak jawab pertanyaan aku ni. Haha. Oh lagi satu soalan. Sampai bila blog punya penulisan ni yakni penulisan hasil air tangan aku nak berubah kepada penulisan yang lebih  serius? Yang sesuai dengan umur aku.

Aku masih tercari-cari jawapan untuk itu. Dan mungkin akan jumpa mungkin jugak tidak. Entah la. Aku sendiri pon tak tahu. Okay. Harap-harap aku akan berhenti merungut pasal Cikgu Addmath dan akan cuba menerima beliau dgn rela hati. Okay blah. Assalamualaikum ♥

No comments:

Post a Comment