Sunday 29 January 2012

Kahwin?!

Assalamualaikum..

Okay. entri ni sebenarnya nak post semalam. Tapi tergendala sebab berebut Laptop dengan kakak aku -,-
Hari ni sambung balik apa yang aku nak cerita. Haha. Al-kisahnya aku termimpikan kawan aku si Izzah Ruzana atau lebih mesra dipanggil Cik Jah. Huhu.

Okay. Aku tak tahu kenapa mimpi aku ni pelik dan lawak sangat. Haha. Aku mimpi.. err.. dia KAWEN!! Ish, gila kan mimpi aku? Tapi ada elemen lawak jugak. *Ceh, elemen ngko. Sambung balik.. Korang mesti nak tahu kan dia kawen dengan sape? *kalau takmo tahu takkan kau baca kot.. Dia kawen dengan..er..cousin dia yang dia pernah cerita dekat aku dulu. Haha

Yang lawaknya, aku sampai menangis weh dalam mimpi tu sebab tak dapat attend wedding dia. Ye la. Aku kan duduk jauh sekarang. Gila tak? Haha. Maybe time tu tengah penat sangat. Tu yang sampai mimpi pon dah bodoh-bodoh je. Okay la. Tu je nak cerita. Kang kalau ada respon apa-apa dari dia aku update k *Dia tak on9 dan tak tahu lagi cerita ni.

Tu pon kalau rajin nak update. Maklum ler. Aku busy sangat sekarang ni. Haha. Kbai ♥

No comments:

Post a Comment