Saturday 14 January 2012

Homework done! Har har har :))

Assalamualaikum semuaaa...

Apa habaq? *saja gedik tanya even aku dah 2kali update blog hari ni. Huhu:P Okay, setelah puas merungut akhirnya nota Sejarah aku siap jugak! Lega sikit rasa. Tinggal Addmaths dengan Chemist je. Yeahh! Letih siot buat. Tapi aku tak refer buku teks sangat pon. Aku tengok kat sini. hahaha.

Teknologi buat kerja kita makin lama makin senang. Dan mungkin ini salah satu faktor kenapa manusia zaman sekarang banyak yang big saiz. Sebab, semua benda kat hujung jari je. Tanpa perlu menitikkan keringat kalau nak buat satu-satu benda.

That's very easy man! haha. Dan sekarang pon kita takyah lagi keluar exercise to lose weight. Kita hanya perlu beli satu mesin yang boleh kita 'jogging' dalam rumah atau dalam bilik je. Haha. Senang doh sekarang ni. Lagi sepluh tahun agaknya tak payah pegang 'steering' kereta. Cakap pakai mulut je nak belok kiri ke kanan.

Okay, tamat merapu. Sekarang dah pukul 10.55 pm. Dan aku baru nak melantak. Baguihh okay. Haha. Lapar gila. Aku taktau la kalau aku tak makan nasi je mesti rasa pening kepala. Maybe ni tanda aku kuat makan kot? Wakaka. Okay la, lapar gilaks dah ni. Babai lovers :)

No comments:

Post a Comment