Saturday 14 January 2012

Apehal dengan aku tahh -,-

Assalamualaikum semua..

Haha, bila aku baca balik entri aku yang 2-3 hari lepas ni, aku rasa macam bodoh-bodoh pon ada. Merindu pada yang tak sudi itu sakit rasanya :) Tapi aku dah terlanjur cinta, dan kerna sekali cinta, aku tetap cintaaaa.. #gabungan lagu Siti Nurhaliza dengan Pasha ft Rossa :P

Okay, nak cerita ni. Esok Ahad. Dan esok jugak aku sekolah ~.~ Esok jugak hari aku kena hantar nota Sejarah aku. Goshh! Aku tak sentuh pon lagi weh. -.-' Bahangonggg! Okay, cepat-cepat aku amik pencil box dan masih menatap Laptop. Wakaka. Macam takleh blah.

Haha, taktau la kenapa. Aku macam takde semangat nak pergi sekolah apatah lagi nak buat homework yang bertimbun. Disebabkan satu cikgu, kini aku anti dengan sekolah tu. Oh pleasee!! Aku nak pindah balik Puchong! Can't bear with this anymore. Hmm, but I know that won't be a good idea for my parents. Haha. Hadap je lah muka cikgu tu. Even tak suka macam mana pon, dia still cikgu aku. Dan aku masih ada sisa hormat untuk dia.

Okay lah. Nak sambung buat homework yang berlambak. Phewwww, anyone wanna help me? Huhu. Pressure gila siot kat sini -,- Bila tahh nak cuti sekolah. Bosan betoi T.T Okbai!

No comments:

Post a Comment