Saturday 7 January 2012

Peliknyaaaa -______-

Assalamualaikum..

Benda ni sepatutnya aku bikin semalam. Tapi sebab mengantuk aku malas nak update. Dan sekarang benda tu dah di delete! Wadehel?! Semalam cousin aku ada buat status yang cakap dia nak mati awal (bodohkan?). Pastu ada sorang mamat ni komen seolah-olah dia pernah mati dan diseksa di neraka. Dan dia sendiri cakap dia pernah mati mengejut sbb kurang ajar dengan mak bapak dia dan pernah tidur dgn perempuan.

Hm, so. Nak percaya ke tak ni? Aku rasa dia ni tak betul sbb aku ada lawat profile fesbuk dia, dan dia letak tempat dia kerja "I work in Hell"  wadefak? Aku rasa dia ni dah sesat kot. Bila aku bukak balik komen dia tu, rupanya dah takde. Dia dah delete. Maap lah ye, Tak sempat nak printscreen ler.

Hm, okay lah. Lantak dia lah nak menipu ke apa. Aku malas nak amik port sangat. Sekarang ni aku tengah tunggu surat tawaran tu lagi. Tah bila nak dapat. Tension betoi sekolah sini. Kena pakai kain dalam bagai. Hoh. Menyampah betoi. Okbai!

No comments:

Post a Comment