Wednesday 11 January 2012

Kau T.T

Assalamualaikum..

Hmm, kenapa tiba-tiba aku teringat dekat dia eh? Tadi stalk dia pakai fesbuk adik aku, pastu ada la benda yg buat aku teringat kat dia. Entah la. Okay, aku mengaku. Sampai sekarang aku masih sayang dia. Taktau la kenapa takleh lupakan dia. Then dia ada post satu link dekat group ni, link blog dia.

Dia letak gambar gelang yang dia pernah bagi kat aku dulu, dan caption bawah tu "Aku rindu dgn gelang ni. Tapi..." hmm, sedih gila baca mcm tu. Weh, tahukah kau aku masih merindui kau! T.T Kadang-kadang aku teringat msgs dia yang sweet-sweet yang pernah dia hantar dulu.

Time teringat tu rasa macam nak menangis pon ada. Hmm. Aku nak coretkan sikit harapan aku pada kau :)

"Weh, aku tahu kau dah ada org lain yang kau minat. Tapi aku still nak bgtau jugak kat kau. Aku harap kau akan lebih  bahagia tanpa aku k. Go on with your life. Love the one who loves you. Don't ever make her hurt. Just like I did it to you before. I wanna you to be happy."

#Okay, tu je. Okbai ♥

No comments:

Post a Comment