Thursday 16 February 2012

Cuti? Homework?

Assalamualaikum..

Phewww, terlalu banyak yang perlu aku settlekan hujung minggu ini. Selalu je tak dapat rehat yang mencukupi. Hujung minggu pon aku terpaksa perah otak semata-mata nak siapkan homework yang berlambak. Tidak aku nafikan, selalu saja aku merungut tatkala menjelang hujung minggu. Persoalannya disini, kenapa aku menaip dgn ayat-ayat formal ni? -___-

Ok sambung....Minggu ni memang banyak gila homework. Aku dah tahu dah, memang takleh nak settle semua even aku tak buat apa-apa pon lagi. Tambah-tambah Addmath. Menangis siot tengok latihan. Hmm, dah la aku tak paham sepatah haram, cikgu pulak bantai bagi soalan. Ada lah dalam 25-30 soalan yang dia bagi. Pastu buku teks pulak mcm tak lengkap pon ada. Huh, tension tahap cipan >_<

Sesungguhnya, kehidupan aku sangat 'busy' dan sibuk *bukan sama je ke? semenjak naik form 4 ni T.T Memang takde langsung hari yang takde homework. Hari-hari kteorang dibekalkan homework yang bertimbun. Pendek kata, memang TIADA istilah CUTI HUJUNG MINGGU dalam kamus hidup aku sekarang. Seriously, pressure tu memang dah terlampau. Sampai dah tak sanggup nak tengok buku teks, terutama buku teks Addmath.

Kat sini kenapa terlalu menonjol sangat yang aku tak suka akan subjek Addmath? Haha. Actually, bukan subjek yang aku tak suka. Tapi cara pengajaran oleh Cikgu Addmath aku yang membuatkan aku sedikit tak berminat la. Hmm. Macam mana nak cakap dgn Cikgu yang sebenar-benarnya aku tak paham? Kang bila cakap, dia panggil ke depan even tak paham langsung apa yang dia ajar?

Whatsoever lah Cikgu, asalkan cikgu bahagia. Meh teman aku layan Santau Merasuk. Seram sejuk dah aku ni T.T. Kboboi :)

No comments:

Post a Comment