Friday 10 February 2012

The New Twitter ~.~

Assalamualaikum..

Salam Jumaat buat para sahabat *ececece

Sape ada Twitter? Mesti ramai yg ada kan. Haha. K aku sedih sebab Twitter aku dah bertukar wajah ala-ala Timeline Facebook T.T Dulu aku pernah bukak pakwe Diyana *di suruh bukak eh, bukan main ceroboh je* Haa! Sekarang aku punya pulak jadi macam Din *pakwe Diyana

Sedih ah, dah tak lawa. Mula-mula bukak terkezut beruk jugak ah. Sebab tetiba je. Padahal aku tak tukar apa-apa pon. Biasalah, first thing aku buat bila log in ke Twitter ialah tengok mentions. haha. Cari punya cari, tak jumpa T.T Memang dah gelabah ah kan. Haha.

Pastu baru perasan benda alah tu ada kat atas -,- Bikin guwa cuak je. Aisemen! Jadi macam ni ah Twitter aku :-

 ni time nak log in T.T dah lain..

ni la, timeline barunya T.T tak lawa..

Gambar bawah ni pulak, gambar Twitter versi lama :-

time nak log in (old version) *sumber : pakcik gugel

ni Timeline Twitter (old version) *sumber : pakcik gugel.

Dah nampak perbezaan dia? Lain gila kan? Hm, sabar je la. Kena explore lagi sekali T.T Sadiss! Kboboi ;)

No comments:

Post a Comment