Wednesday 1 February 2012

What to writeeeeeee?!

Assalamualaikum..

Hm, lagi sekali takde idea. Tapi hari ni aku takde idea maybe sebab lapar kot? Tadi baru ingat nak makan nasi ayam mak aku, tetiba bukak tudung saji. Ayamnya tinggal tulang je. Sedddddih! Pastu terus dah takde mood nak makan. Adik aku ah bedal ayam macam apa je. Tak tinggal sikit pon. Hmmm.

Ok, nak cerita pasal Twitter pulak hari ni. Beberapa belas hari yang lepas, aku ada lah gedik-gedik g RT dengan Reply Tweet pelakon Bicara Hati yang tengah hangat tayang kat Astro Prima tu Cristina Suzanne Stockstill! Lawa orangnya. Huhu. Saja je test nasib. Kot-kot dia reply ke apa kan. Haha. Then the asnwer is...


Hamik kau! Sekali dengan pemain bola Malaysia aku mintak RT. wakakaka. Boring, takde kerja time tu. Haha. Ok la, lapar sangat ni. Bedal roti dulu :)

No comments:

Post a Comment