Monday 30 January 2012

Tajuk apa tah ~

Assalamualaikum..

Okay, hari ni entri aku takde tajuk k. Takde idea nak tulis apa. Hihi. Hari ni homework tak banyak. Cuma Addmath je tak habis-habis. Malas aku nak buat. Lagipon hari rabu baru hantar. Ada masa lagi ni. Haha. Bagus kan aku? Okay perasan.

Hari ni 30hb kan? Okay esok 31hb. Birthday adik aku. Nur Aireen Farzana yang ke 6 tahun. Happy Birthday Acu aka Melly (Tentang Dhia) *panggil Melly sebab rambut dia sejibik mcm Melly -.-' Moga lebih matang. Takyah jadi budak-budak lagi. Menyampah aku nak layan. Haha. Mengada-ngada betul.

Esok Along dengan Ety (kakak aku) dah nak balik Puchong. Ciss! Kejap je masa berlalu. Benci!! Nasib time dia balik aku kat sekolah. Takde la aku sedih and terasa sangat. Hmm, sedih k duduk berjauhan. Nasib Angah tak balik UTM lagi. Boleh la buat teman. Boring aku duduk sini. Aku sorang je yang besar sikit. Adik aku baru Form 2. Hmm. Nak cerita apa-apa pon payah.

Ok, tu je nak update. Malas aihh nak taip panjang-panjang. Haha. Oh! Zack Zukhairi dah update blog dia even entri pendek. Kepada orang yang baca blog aku ni *macam ada* yang juga pembaca tegar blog mamat senget tu, anda boleh la klik link yang aku dah kasi tu. Ok, nak p buat Addmath. Boboi ♥

No comments:

Post a Comment