Monday 5 March 2012

(",)

Assalamualaikum..

Jap-jap! Betul le emoticon aku buat kat atas ^ tu? Haha. Lantoks la aihh, malas nak amik tahu.

Tadi dapat ilham rasa macam nak bukak comment box la? Amacam? Haha. Bukan jela. Bukan ada orang nak hentam pon entri-entri aku ni. Bukan aku ada hina sape-sape pon kan kan kan?

Hari ni aku bernasib baik. Tadi ingatkan kena present Sejarah. Aku ni dah la tak buat apa-apa pon lagi. Tetiba nak kena bentang. Memang gelabah la wa cakap lu. Last Cikgu tak mengajar pon. Sibuk dengan SPBT punya borang apa tah. Selamat ah.

Tapi yang seksanya aku kena buat hari ni jugak >____< HARI NI! HARI NI! *over, lempang sikit* Aku dah la tulisan macam bakal doktor. Adoih, malu kay nak kena tampal tulisan aku yang santek tu kat depan. Huih. Bukan aku pernah buat pon -,- SEDIH SEDIH SEDIH.

Apa-apa pon aku kena buat jugak. Sebab dah janji dengan kawan sebelah aku. Dia buat Komsas BM, aku buat Sejarah. Adil lettew. Okay lah. Nak kena start sekarang. Kboboi ♥

1 comment: