Monday 5 March 2012

Senyum Sumbing yang sangat Kambing..

Assalamualaikum..

Tehee, tajuk entri dah macam nak kena lempang. Kambing bagai. Kesian Kambing. Tak pasal-pasal femes siap masuk blog lagi uolls. Kelassss kau Cik Kamb!! Mak jelly noks.

atotototo, comelnyaaaaa ♥


Kdah. Entah la..Aku tak tahu la apa masalah bebudak sekarang ni. Buat something yang memalukan diri then pergi tambah lagi dengan show it to public. Hmm, soalnya disini dimanakah sifat kemaluannya malunya?! Kat mana?! Kat buntut Cik Kamb yang comel di atas ke?!

Huish, kalau aku jadi parents bebudak ni, mahunya aku kakikan aje. Bukan setakat kaki aku, kaki Cik Kamb, Cik Lemb pon aku sumbat sekali masuk dalam mulut! Dah la buat dosa, tunjuk pulak kat orang ramai. Memalukan mak bapak! Haih, ni aku nak emo sangat ni.

Tolongla. Semaikan sikit sifat kemaluan malu dalam diri kau. Tolongla jangan sumbat mak bapak kau dalam neraka jahanam tu sebab perangai kau. Tolongla. Aku merayu. Aku bukan nak kata aku perfect, aku tak pernah buat dosa. Tapi entahla, dosa-dosa yang mungkin aku tak sedar tu mungkin sangat banyak sampai tak terkira. Tapi kalau sampai yang minum arak, berzina tu Alhamdulillah aku masih jauh dari benda-benda tu. Kan kita dah tahu benda tu dosa besar, kenapa still nak buat lagi?

Alhamdulillah. Setakat ni aku masih terjaga. Aku bersyukur sangat dapat mak ayah yang sangat-sangat menjaga batas-batas kami. Aku rayu, kalau kau tak kesah pasal diri kau, kau kesahlah pasal mak bapak kau. Tentu dorang malu kalau kawan-kawan kat office dapat tahu perangai korang. Hmm.

Ni je yang aku mampu nasihat. Yang baik jadikan teladan. Yang buruk jadikan sempadan. Sesungguhnya yang baik semuanya datang dari Yang Maha Esa dan segala yang buruk itu datang dari diri aku sendiri. Wallahulam :)

No comments:

Post a Comment